خانوم معلم کار و فناوری

خانوم معلمِ کار و فناوری - چه روزایی دارم !

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ
سلااااام .آقایون و خانوما حالتون چطوره؟نایت اسکین

...

یه گزارش کار تابستونی بدم بهتون که مشغول الذمه تون نباشم!نایت اسکین

...

توو یه دوره مجازی سخنرانی و فن بیان شرکت کردم.

تا اینجا 4 درسشو گرفتم و میبینم من بهتر از مدرس دوره ش، میتونم حرف بزنم

منتظرم ببینم چیز بهتری میخواد آموزش بده یا نه!

خودم آخر کنفرانس و حرف زدن توو جمعیت هستم و

چقققققققققدر هم از این کار لذت میبرمنایت اسکین

...

یه مسابقه کتابخوانی هم شرکت کردم که شامل 4 تا امتحانه

دو تاشو پاس کردم و هر دو رو 20 گرفتم و مونده دو تای دیگه

آخرشم قرعه کشیه که امید بستم به شانسمنایت اسکین

...

کتابای درسی میخونم و هر چی که به رشته روانشناسی مربوط باشه

...

حق دانلود 100 تا مقاله برای یه سال رو به مبلغ 10 تومن خریدم و هی مقاله دانلود میکنم و میخونم و حالشو میبرم.نایت اسکین

...

دوره مقدماتی و پیشرفته spss (تحلیل آمار) ثبت نام کردم و فعلا کلاسش شروع نشده.این یکی به نظرم خیلی باکلاسه و میشه هی پز داد باهاش !نایت اسکین

...

گزارش فیلم رو هم که توو پست قبلی بهتون دادم و همچنان پابرجاست.

...

یه سری برنامه هم برای بعد ماه رمضون دارم که بمونه برای پست های بعدی

 

 

الان از اینکه دوستی مث من دارین، حستون چیه؟؟

نِهِههِههِهههِههِهه ، واقعا حستون چیه؟نایت اسکین

 

 

 


,,,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی