خانوم معلم کار و فناوری

کیف ها و کاردستی های نمدی

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام و سلام و سلام به همه ی دوستای گلم

دلم براتون تنگ شده بود

الهی سلامت باشین

...

انقدر وقت کم میارم که دارم قاطی میکنم

مدرسه ی جدید و همه چی جدید و شوک بزرگ از این همه چیزای نو منو دربدر کرده

منم بی جنبه و بی ظرفیت

...

حرف فراوووووووووووووون دارم که باشه برای پست های بعدی

فعلا بفرمایین نمونه هایی از کارای بچه های کلاس نهم منو  تماشا کنین

میدونم که خوشتون میاد

کار با نَمده و شیک و قشنگ








نظرات  (۱۷)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام
    عالی بود چه قشنگ و باسلیقه درست کردند!
    پاسخ:
    برای خودمم تازگی داره!
    درود صبح عال بخیر 
    پاسخ:
    روزتون خوش

    واقعا عالیه

    چه مهارتی دانش اموزاتون دارن!

    معلومه که آموزشتون خوب بوده

    منتظر پست های بعدیتون هستیم


  • بابامحمودی
  • سلام
    انشاالله که حالتون خوب خوب خوب باشه
    انصافا کیف های قشنگی هستن و هر کدومشون ارزش یه بیست ناقابل رو دارن
    پاسخ:
    بله به نظر خودمم کارشون خیلی خوبه.بیست هم تقدیمشون.
    و یه بیست تقدیم شما که بهشون توجه داشتین .مرسی از وقتتون.
  • مهسا یک دانش اموز
  • خیلی خوشگلن

    +این روزا حالم بده :(
    پاسخ:
    چشات خوشگل میبینن.
    ..
    چرا حالت بده خانوم؟؟؟!!!میام الان عیادتت.
  • جمال شمسی
  • سلام همکار گرامی
    خوشحالم دوباره پست دادین 

    پاسخ:
    با وجود دوستان خوبی مثل شما، ما تبدیل به کبوتر چاهی شدیم.هرجا میریم باز برای دیدنتون به همین کلبه های مجازی برمیگردیم.
    ...
    ممنونم از حضور گرمتون.
  • جمال شمسی
  • سلام همکار خوش ذوق
    رسیدن به خیر 
    خوشحالم دوباره برگشتین 
    منتظر پستهای خوبتان هستم
    پاسخ:
    یه دنیا ممنووووووووووون
  • مهسا یک دانش اموز
  • اینم ادرس درست مهسا :(
    پاسخ:
    مرسیییییی
    سلام خواهر.خوبم.راستش این ترم سرم شلوغه.البته این ترم حسابی افسرده هستم نه برنامه ریزی درستی ونه استادان خوبی.خلاصه افسرده افسرده هستم.برای کارورزی هم افتادم یه مدرسه قدیمی وکوچولو .بچه هاش هم شلوغ و همه پروفسور.خلاصه سال اخر بدجور حالمون گرفته شده
    پاسخ:
    بسلامتی و میمنت
    با دید مثبت  که به ماجرانگاه کنی همه چی حله!
    بیاد معلمایی که سالها توو روستاهای دورافتاده و با کمترین امکانات سر میکنن بیفت و برای سلامتیشون دعا کن!
    موفق باشی

    سلام برای اولین کارشون خیلی خوب دوختن

    البته من این نمونه کارا رو با چرم انجام دادم  نمیدونم با نمد دوختنش چطور میشه ولی خوب کارای قشنگی اند

    پاسخ:
     با چرم هم خیلی خوشگل میشه.

    هلال ماه محرم است، دلم شکسته‌ی غم است 

                           ندا رسد ز آسمان محرم است، محرم است

    ورود به محرم ماه حسینی و زینبی بودم بر شما تسلیت باد

    پاسخ:
    التماس دعای خیر.
    سلام از آشنایی با وبلاگ زیبای شما خوشحال شدم

    کار دست این عزیزان خیلی زیبا و ارزشمنده
    پاسخ:
    ممنون از توجهتون(گل تقدیم شما)
    سلام خیلی قشنگن 
    پاسخ:
    مرسییییییی.
    شمارا لینک کردم  اگه دوست داشتی منو لینک کن
    پاسخ:
    ممنونم.بله حتما.
    سلام ممنون
    همچنین شما
    مرسی از حضورتون

    + کارشون خیلی خوبه ✿✿
    پاسخ:
    زنده باد.
    سلام خانوم معلم عزیز خسته نباشید
    کار بچه هاتون حرف نداره با معلم خوبی مثل شماباید هم شاگردا یه همچین هنری  داشته باشن خسته نباشید عزیزم
    پاسخ:
    مرسییییییی .با داشتن دوستای خوبی مث شما به اوج میرسم.
    گل گل
  • ازطرف یه ادم
  • سلام در بعضی از کیف ها دوخت هایت را بد رفته بودی بعضی از ایده هایت هم زیاد جالب نبود امید وارم نارحت نشی

    پاسخ:
    سلام دوست من. این کارها متعلق به دانش آموزانمه که برای اولین بار دوخت با نمد رو تجربه کردن. به نظرم بعنوان اولین تجربه، میشه از کنار نقص ها گذشت. اینطور نیست؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی