خانوم معلم کار و فناوری

استاد راهنما

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

سلاااااااااااااام به همه

دلم براتون تنگ شده بود ولله

خوشحالم دوباره اینجام

زود به زود به من سر بزنین خوشحالم کنین. من دلم نازکه ها

...



بعد از شونصد هفته و ماه، بالاخره من تونستم امروز استاد راهنما برای پایان نامه م پیدا کنم.

یعنی قحطی اومده بود برای استاد راهنما

جالبه باکس همشونم پر بود و لبریز شده بود

اون وقت یهو به طرز شگفت انگیزی استاد راهنما باکسش خالی شد و منو پذیرفت

و این یعنی رسما بیچاره شدم

دیگه کتاب کتاب کتاب، مقاله مقاله مقاله، نوشتن خوندن و ....

با این همه، من خوشحالم که گرفتار درس و دانشگاهم اینطوری حس پویا بودن دارم و از رکود دورم

...

  • خانوم معلم ..

نظرات  (۸)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام
    بهترین دوران ارشد همین پایان نامه نوشتنش هست برات آرزوی موفقیت می کنم دوست من!
    پاسخ:
    ممنونم دریا جونم.

    تبریک استاد مبارکه

    پس که این طور شما هم از رکود گذشتین

    الان رونق گرفتین؟

    خخخخخخ

    ولی جدا ما شا الله به همت بلندتون

    موفق باشید

    پاسخ:
    رونق گرفتیم بدجوووووووووور
    خخخخ
    ...
    مرسیییییییییییییییییییییییی
  • شاعر وشاگرد
  • هرگز برای کسی که آزارتان داده

    اشک نریزید

    فقط لبخند بزنید و بگویید

    ممنون از اینکه

    فرصت یافتن انسان بهتری را به من دادی!

     

    پاسخ:
    جالبه.
  • مهسا یک دانش اموز
  • خداروشکر که پیدا کردین (:

    بوووووووووووووووووس :*
    پاسخ:
    خوبییییییییییییییییییییییی؟
  • جغرافیا یک قدم مانده به اوج
  • سلام خواهر گرامی ام
     خدایا همیشه ایام گرفتار درس و مشق و خوبی و شادی هاتون کند.
    با نشان داد این لبوهای سرخ و پخته شده، واجب شد که حتما به شهرتون سر بزنیم و از این لبو ها بخوریم. شما که دعوت به لبو خوردن نمی کنید، حداقل خودمون رو دعوت می کنیم، تا یک دل سیر از این لبوهای سرخ و شیرین بخوریم و لال از دنیا نریم. آمین
    پاسخ:
    من لبوی فصل سرما رو خیلی دوست دارم.
    تشریف بیارین ما مهمون نوازییییییییییم.
    سلام 
    برات آرزوی موفقیت میکنم
    پاسخ:
    ممنون.به همچین

    موفق باشید

    ممنون از حضور پر مهرتون

    پاسخ:
     خواهش میکنم.از دیدن  و خوندن مطالب سایت شما لذت میبرم

    واقعا چه لبویی!

    ایشا الله دلتون همیشه شاد و شیرینی لبو روی خنده هاتون باشه خخخخ

    پاسخ:
    نوش نوش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی