خانوم معلم کار و فناوری

ساز و کار حرکتی

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

سلااااااااااام به همه

الهی که گره از مشکلاتتون به خیر و خوشی باز بشه

...

میبینین چقققققققدر گرفتارم و وقت نمی کنم به اینجا و شما سر بزنم؟؟!!

یا بیاین یه کمکی به من توو درسا و کارا بکنین یا حالمو بپرسین بامعرفتا!

...

دو روز رفتیم ادامه دوره ضمن خدمت برای کتاب نهم

ساز و کار حرکتی کار کردیم و حلزون ساختیم

دروغ نگم، من که کاری نکردم توو گروه

یه قسمت کوچیکی رو اره کردم که اونم کج از آب دراومد و مجبور شدم سوهان بکشم که صاف شه (خخخخخ)

نه خوشم میاد از این جور کارا نه قصد انجامشونو دارم

این کارا مناسب دخترا نیست و با نداشتن کارگاه اینجور دست سازه ها عملی نیستن

ترجیح میدم طبق نیازی که دانش آموزام دارن یه کار بهتر و جالبتر رو جایگزین کنم

...

یه مدار کلید تبدیل هم ساختیم که خدا اجرمون بده

ولی خدایی مدرس دوره مون خیلی خونسرد و ریلکس به کار همه گروه ها رسیدگی میکرد

فکر کنم آخر کلاس به منم یه منفی داد چون زیادی داشتم حرف می زدم

...

بفرمایین چندتا عکس از دوره تماشا کنین







  • خانوم معلم ..

نظرات  (۴)

  • دانشجو معلم
  • سلام عزیزم 
    ایشالله موفق باشی 
    پاسخ:
    مرسییی. به همچنین عزیزم
    سلام خانوم معلم عزیزم
    خسته نباشید گلم چقدر سرت شلوغه که کم پیدا شدی مگه روزای تعطیل هم کلاس میری به هرحال هر جا هستید موفق باشید ما منتظر کارای شما میمونیم
    پاسخ:
    آخر هفته ها یا دوره داریم یا کارگاه یا دانشگاه
    گرفتارم بدجور
    بیا کمکم!
  • مهسا یک دانش اموز
  • منفی نوش وجودتون (:

    خوب حرف زدن که خوبه ؟ چرا منفی داد ؟
    پاسخ:
    آخه یه کم بیش از حداستاندارد حرف زدم.
    سلام.می بینم که سرتون حسابی شلوغه ودیر به دیر سر میزنید وبلاگ.البته من مدام سر میزدم تا ببینم باز چه شاهکاری خلق کردید خانم معلم!
    پاسخ:
    شما که همیشه لطف داشتین و ممنونم.بله سرم واقعا شلوغه.
    آدرستونو باز فراموش کردین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی