خانوم معلم کار و فناوری

نمونه کار با فلز کلاس هشتم

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ب.ظ

سلاااااااااااااااام به همتون که مثل خودم با معرفتین!

میبینین که من کیمیا شدم و کم پیدام

فعلا عذرم موجهه و میدونم درک میکنین

درگیر پروپزال نوشتن و این حرفام که الهی قسمتتون بشه

...

از اونجا که مدرسه کارگاه نداره، خیلی از کارا رو انجام نمیدیم

ولی در عوض جایگزین براشون پیدا میکنیم

البته من که از کارای کتاب ابدا خوشم نمیاد و خیلی هم از نبودن کارگاه ناراحت نیستم

...

اولویت من توو کارای عملی : خلاقیت، بازیافت و کمترین هزینه برای تولید کارهاست.

پودمان کار با فلز کلاس هشتم رو به کارایی که یه جورایی توش از فلزات استفاده شده ربط دادیم و نتیجش

اینایی شد که میبینین

به نظرم خوب از آب دراومدن.

بخصوص که نشانه های دخترانه ای که توو کارا دیده میشه اونا رو دوست داشتنی تر جلوه میده








  • خانوم معلم ..

نظرات  (۸)

سلام ببخشید

پروپوزالمو چیه؟

واقعا ممنون میشم

پاسخ:
پروپوزالمو چیه دیگه برادر من؟!!!
پروپوزالَم را= پروپوزالَمو
...
پروپوزال همون طرح اولیه قبل از نوشتن پایان نامه است که تا پذیرش نشه نمیتونیم نوشتن پایان نامه رو شروع کنیم.
  • جغرافیا یک قدم مانده به اوج
  • سلام
    خسته نباشید.
    نوشتن پروپوزال مبارک باشد.
    به امید لحظه ای که از دست پایاننامه راحت شوی
    نوشتن پایانامه هر چند کمی سخت است اما به نوشتنش می ارزد.
    در نگارش پایاننامه، پایاننامه ها مشابه به موضوع شما ست.، رو با حوصله مطاله فرمایید.
    اگر سرنخ اصلی را پیدا کنید.
    ادامه راه آسان خواهد بود.
    از تجارب دیگران بهره ببرید
    از بخش ها و فصل های آسان شروع کنید به نوشتن پایاننامه.
    گارش شما فوق العاده زیبا و روان است. از این حیث کمک بگیرین

    ما وبیون هم در دنیای مجازی کلی برای موفقیت شما و سایر همکاران پاباننامه ای، دست دعا به سوی خدواند کریم دراز می کنیم تا بشتر دعاهامون مورد اجابت قرار گیرد
    موفق و پیروز باشید...................................... شاد یاشائین.
    پاسخ:
    واااااااااااااااااااای یعنی پالس مثبت شما عالیه به خدا.لطفا به دعاهاتون ادامه بدین  که من الان بدجوری گرفتارم.
    خدا از همکاری و برادری کمتون نکنه.ان شالله شما هم که تز دکترا رو بخواین بنویسین من شبا نه روز دعا میکنم.
    سلام.خسته نباشی دلاور ،خداقوت پهلوان.
    شما هم عجب آدم پرحوصله ای هستید که اینارو  میسازید.بابا درس بدید بره.به قول معروف درس رو بکش بهش بره.
    آموزش وپرورش مملکت بودجه نداره که مدرسه اش کارگاه داشته باشه.تو کالیفرنیا که درس نمیدید.
    پاسخ:
    کلاس من بالاتر از این حرفاست علی رضا بیات.برام مهم نیست کارگاه باشه یا نه ، من کاری رو که ازم برمیاد و به نفع خودم و بچه هاست انجام میدم.
    خبر نداری چه نقشه ها برای بقیه درسا کشیدم !
    حالا در حد کالیفرنیا هم نشه عب نداره در حد لالیگا که میتونم!!  خخخخخخخخ
  • جمال شمسی
  • سلام 
    کار شاگرداتون عالیه مثل همیشه 
    راستی، پروپزال چی بیده؟ 
    پاسخ:
    مرسییییییی
    پروپوزال طرح اولیه ی پایان نامه است که اگر پذیرش بشه میتونیم کار نوشتن پایان نامه رو شروع کنیم.کممممممممممممممک !!
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام خوبه خودت اعتراف کردی نیستی اون وقت به من میگی نیستی من همیشه هستم کمی دیر آپ می کنم همین
    بابا خلاقیت! خدا قوت کاراشون عالیه.
    پاسخ:
    تو حضورت نامحسوسه دریا!!! خخخخخ
    مرسی از تعریف و تمجیدت.
    آخه چرا اینجا شکلک نداره خدااااااااااااااااااااااااااا
    بار بگشایید اینجا کربلاست
    آب و خاکش با دل و جان آشناست
    اربعین است اربعین کربلاست
    هر طرف غوغایی از غم ها به پاست
    پاسخ:
    چقققققققققققققققققققققدر دلم میخواد منم پیاده می رفتم کربلا.
    خعلی قشنگن.....
    پاسخ:
    خعلی ممنووووون!
    سلام همکار محترم ؛ ضمن تشکر از حضور گرمتون؛به چند دلیل تقریبا؛ کم کار که چه عرض کنم ؛ تو وبلاگ بیکار شدم.
    بعد از حذف مطالبم ؛ دیگه نه حال مطلب گذاشتن دارم نه انگیزش رو .
    دیسک گردن گرفتم دیگه نمی تونم بیش از ده دقیقه ؛ پای کامپیوتر بشینم .
    با پیدا شدن ؛ تلگرام و لاین و از این دست ... دیگه ؛ زیاد تمایلی به وبلاگ ندارم 
    راست و حسینیش رو بهتون گفتم .
    شاید گاهی اوقات بهتون سر زدم .
    در هر صورت بازم ازتون تشکر می کنم که به فکر این جانب بودین .
    پاسخ:
    هرجا که هستین خوش و سلامت باشین.
    ممنونم که سر زدین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی