خانوم معلم کار و فناوری

کاردستی با سی دی

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

سلااااااااااااام به همه

زود برگشتم این بار نه؟

خب خواستم یه شوک وارد کرده باشم!

...

از اونجا که  میزان انگیزه و حال و حوصله توو خونِ دانش آموزای امروزی هی افت میکنه

مجبورم هر از گاهی یه کمکی بهشون بکنم تا شارژ شن و بتونن درسا رو تحمل کنن!!!

برای نهم که الگوریتم رو خوندن و طفلیا زیادی زحمت کشیدن(!!!!) یه جلسه تفریحی در نظر گرفتم

تا روی سی دی خلاقیت های نهفتشون رو برملا کنن تا فیض ببریم

اینم نتیجشه که خب امیدوار کننده است.

گوله گوله بهشون 20 دادم.البته جز چند نفرشون که ابدا هم ناراحت نبودن که نمره کمتری از بقیه گرفتن!!

اینا اونایی بودن که افت حوصله توو خونِشون غوغا کرده و شوک و شارژ بی فایده بوده!!

سلام بهشون !!


نظرات  (۲۱)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • وای چقدر بهم شوک وارد شد خخخخخخخخخخ
    احسنت خانم معلم و شاگردا!
    خدا قوت!
    پاسخ:
    عزیزمی.
  • دانشجو معلم
  • سلام اینااااااااااا عااالین 
    پاسخ:
    ممنونم خانومی
    مرسی خوبم
    به به چقدرقشنگن ...
    پاسخ:
    مرسی از توجهت.
  • جغرافیا یک قدم مانده به اوج
  • سلام همکار پرتلاش.
    کار تون عالی و فوق العاده است.
    .
    .
    .
    اونایی که بهشون گوله گوله 20 دادین دست شون درد نکند، وش جان شون.

    اونایی که اهل کار و فناوری نیستند، مغزشون شِه کشیده اند. خودتون رو زیاد به خاطر اونان خسته کنید. برای سال های آتی انرژی داشته باشید و با این همه کار و خوب و هیجان زیاد، به شوکریت ادامه بدین فقط بی زحمت، قلب ضعیف بعضی ها رو در نظر داشته باشید شاید، تحمل این شوک را نداشته باشند.
    .
    .
    .
    بی نظیر کار کردید. من با اینکه رشته ام تدریسی ام  یک درس و درسای دیگه است. اما از زمانی که دوساله بودم، با چکش و اره و تخته سر و کار داشته ام. الان هم در تعمیر وسایل منزل یه مقداری اوستا هستم و یه مقدار زیاد هم برای تعمیراتی با خراب کردن بیش از حد وسایل خانه و خودرو، کمک مالی زیادی می کنم.
    .
    .
    .
    در امتحان حق نفس با نمره بسار پایین توی اون دنیا رد می شم و از مکان آتشین سر در میارم. این هدیه ضرباتی است با وسایل تعمیری مثل چکش و اره  و آچار و... به دستام .و  انگستام وارده کرده ام. دگه ازم امتحان حق الناس و حق الله نمی گیرند.

    .
    .
    .
     اینا رو گفته که یادتون باشد، یکی از امتحانات ورودی به بهشت، امتحان از حق و حقوقی که به نفس داده اید.

    عمرتان دراز، دانش تون پرتوان، وجود شما و همکاران صادق و دلسوز همیشه ایام، سالم و تندرست باشد. در امان خدا پاینده باشید.
    پاسخ:
    شما ان شالله بهشتی هستین با این همه خدماتی که ارائه دادین و همچنان ادامه داره.
    ممنون از وقت و حوصله ای که برای خوندن و دیدن مطالبم صرف میکنین.موفق باشین.
    سلام ..آفرین به شما و شاگرداتون...اما من اگه جای شما بودم سعی میکردم شوک بیشتری وارد کنم..اونم اینکه علاوه بر اینکه خلاقیت نشون بدن و یه سی دی رو تزیین کنن، ازش یه چیزی هم بسازن که بشه ازش استفاده کرد..به سمت اختراع سوقشون میدادم...خدا صبر بده به دانش آموزای آینده من...خخخخ. خداقوت همکار..موید باشین
    پاسخ:
    بله ایده بسیار جالبیه .حتما در نظر میگیرمش.مرسی.
    سلام.حیف این سی دی ها.به جای این کارا 4تا فیلم رایت میکردید تا یه لذتی میبردیم.
    پاسخ:
    خب این سی دیا خراب بودن.ما بازیافت کردیمشون.
  • جمال شمسی
  • سلااام 
    این دفعه زود اومدین 
    ...

    خدا قوت، کارتون ارزشمنده 
    پاسخ:
    بله خودمم شوکه شدم از زود اومدنم!
    ممنون از توجهتون.
    درودخانم فناوری زیبا بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نگاهتون.آدرستونو لطفا بنویسین که بتونم به سایتتون سر بزنم.
    حق با شماست
    پاسخ:
    گل گل
  • ساعتی تعقل
  • سلام بر شما خانوم معلم خوش ذوق
    موفق باشید ان شاالله
    پاسخ:
    مرسی خانوم خانومااااااااااااااا
    سلام.میگم از وقتی اومدید تو این وبلاگ بازدید از وبلاگتون کم شده.گفتم نرید گوش نکردی خانم معلم.
    پاسخ:
    بله متاسفانه همینطوره.با بلاگفا مشکل دارن اینا.
    چطوره بازم اسباب کشی کنم یه جای دیگه!!
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • روزت مبارک خانوم معلم دانشجو[گل رز آبی]
    پاسخ:
    مرسیییییییییی دریای دریادل
    سلام
    بسیااااار عااااالی

    " راستی روز دانشجـــــــو تبریک " ایشالا موفق و پیــــــــروز باشین همکار گرامی
    پاسخ:
    مرسییییییییییییییییییییییییییییی

    خداییش قشنگ بود

    حقشونه 20

    ای کاش به اون چند نفر هم 20 می دادید بندگان خدا چقدر احساس سر افکندگی کردن

    دلم براشون هلاک شد

    پاسخ:
    ممنون
    دلتون هلاک نشه همکار محترم.
    اون چندنفر ککشونم نگزید!!

    نه شوخی کردم

    می دونم که خیلی مهربون هستید

    پاسخ:
    میدونم که میدونین من مهربونم!!!
    درود چرا سر نمی زنی ها 
    پاسخ:
    از بس که بی معرفتم!!!!
    .
    .
    .
    آدرس نمیذاشتین خب!

    نه واقعا کسی که معلم میشه خداوند بهش نظر ویژه ای داشته

    اگر هم ظاهرش عادی باشه

    ولی همه ی معلما مهربون هستند

    ولی شما نه تنها مهربون هستید اون رابطه ی محبت را بین دانش آموزانتون بوجود آوردید

    پاسخ:
    خوشحالم
    ممنونم

    مشکی از تن به درآرید ربیع آمده است

    خم ابرو بگشایید ربیع آمده است

    مژده ای ختم رسل داد که: آید به بهشت

    هر که بر من خبر آرد که ربیع آمده است


    پاسخ:
    به خیر و خوشی
    آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
    راستی تو نظر سنجی شرکت کنید.
    پاسخ:
    به چشم

    سلام

    الان در وسط ایام امتحانات اومدم بگم خسته نباشید و برم

    خسته نباشید استاد

    پاسخ:
    ممنوووووووووووووونم. الان که دارم جواب میدم امتحانام تموم شده.

  • زهرا اقایاری
  • خسته نباشید مممنونم بابت زحماتتون 
    مثل همیشه 
    دانش اموز نمونه بازم براتون کامنمت گذاشته خانم کارتون عالیه خسته نباشید 
    پاسخ:
    لطف عالی متعالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی