خانوم معلم کار و فناوری

دنیا بدون تو دو شماره تنگ است

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

سلام دوست جونام

...

یه دوست خوب دارم همکلاسی دانشگاهیم به اسم "هلن"

مهربون و خانووووووووم و دوست داشتنی

یه بار صدام زد و یهو یه کتاب از کیفش درآورد داد به من

گفت اینو که خوندم یادت افتادم برات خریدمش

یه هدیه ی یهویی غیر منتظره خیلیییییییی مزه میده

...

امروز وقت کردم خوندمش .خوشم اومد.

مرسییییییییییییییی هلن جانم

دوستت دارم.







  • خانوم معلم ..

نظرات  (۵)

سلام 

چه دوست خوبی ! 

ما از این شانسا نداریم
پاسخ:
خب برای اینکه از این شانسا پیدا کنین به این سوالم جواب بدین :
تا حالا به چندتا از دوستاتون از این مدل کادوهای یهویی دادین آیا ؟!!!

اسمشون که ادما به یاد ایلیاد هومر مینزازه

ولی عجب دوستی


پاسخ:
دوست نگو طلا بگو.
چه دوست خوبی♥♥
پاسخ:
دوست خوب دوست خوب دوست خوب

سلام 
من کلا اهل کادو دادن نیستم خخخخخخخ
ولی به شاگردام چرا 
پاسخ:
اون که به شاگرداتون کادو یا جایزه میدین عالیه
عالی تر هم می شه وقتی به افراد ارزشمند اطرافمون هم گاهی هدیه ای بدیم.موافقین؟
سلام.عجب رفیقی!منم به شما یه کادو میدم.اونم اینه که میتونید به وبلاگ من به صورت رایگان سر بزنید.قابلی هم نداره!
پاسخ:
ممنون از لطفتون .حتما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی