خانوم معلم کار و فناوری

وفور مطلب

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

سلاااااااااااااام دوستان جونم

خوبین آیا؟

...

من که خوبم شکر خدا

امروز داشتم به این فکر می کردم که تا پارسال قحطی کار  عملی توو روستا داشتم و همه چی درس می دادم جز کاروفناوری

حالا انقدر کار هست برای انجام دادن که وقت نمی کنم عکساشونو اینجا بذارم

تلگرام و اینستاگرام و چی چی گراما وقتمونو میگیرن و اینجا یه جورایی انگار از چشم افتاده

...

فصل دوم پایان نامه رو باید بنویسم و هنوز کاری نکردم.

هفته پیش توو سه تا کلاس نهم کار برجسته کاری روی مس انجام دادیم و حلقم پر از دود قیرو تینر شد

با پیک نیک توو کلاس .با ترس و استرس و دعا و خدا خدا که اتفاقی نیفته.

اینم از مدرسه شهری!!!!

از سال بعد شاید انجامش ندم .میترسم یهو اتفاق بدی بیفته .ریسکش بالاست.

هفته بعد عکس کارای بچه ها رو میذارم ببینین.

...

توو پست بعدی از کارای این روزای بچه ها عکس میذارم براتون



  • خانوم معلم ..

نظرات  (۱)

سلام.بابا از این کارای خطرناک نکنین بی خانم معلم کار وفناوری میشیما.البته خدانکنه
کلا دوتا معلم کارکن تو وزارتخونه داریم که میترسیم یکیشو از دست بدیم.البته اون یکی هم من هستم.
پاسخ:
واووووو مرسی مرسیییییییییی
خدا ما رو حفظ کنه.
...
نوشابه های خوشمزه ای بودن کلا !!  خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی