خانوم معلم کار و فناوری

کدو کدو !

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

سلاااااااااااااااام

زمستونه و خوراکیای گرم خیلی میچسبه و مزه میده

به خصوص اگر مث کدو تنبل یا همون کدو حلوایی خودمون پر از خاصیت هم باشه که دیگه نور علی نور میشه

میدونین که دشمن سرطانه بخصوص سرطان پروستات و سینه و کولون؟

میدونین دشمن بیماری های قلبی و عروقیه؟

میدونین برای چشما چقدر مفیده؟

میدونین قند خون رو پایین میاره و سیستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه و برای سلامتی ریه ها خیلی مفیده؟

...

پس بفرمایین کدو حلوایی با دارچین :







  • خانوم معلم ..

نظرات  (۶)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • نوش جان!
    من عاشق بورانی کدو هستم، یه غذای شیرین و خوشمزه! !
    پاسخ:
    غذاهای شیرینو دوس دارم دریااااااااااااااااااااااا
    کدو تنبل و این همه خاصیت ؟



    خب دستور پختشو میذاشتی 
    پاسخ:
    ای وای آقای شمسی!!! آخه کدو طرز پخت میخواد چیکار برادرِ من؟!!
    کدو رو برش بزن بذار بخارپز بشه
    بعدش روش دارچین بریز نوش جان کن!
    دیگه روش از این آسونتر هیچ جای دنیا پیدا نمیکنینا!

    سلام

    ممنون

    من تا الان از کدو خوشم نمی اومد

    الان نگاهم را به کدو عوض کردین

    از طرفدارای کدو شدم

    پاسخ:
    چه جذبه ای داشته پست من!!!!!
    خب حالا موقع کدو خوردن یه سلفی بگیرین که باور کنیم !
     اخه من هیچوقت با دارچین نخوردم، اینجا مثل سیب زمینی در روغن سرخش میکنند 

    پاسخ:
    خب یه معده ی ماجراجو داشته باشین و این روش رو هم امتحان کنین.
    این روزا همه از سرخ کردنی در حال فرارن.

    حتما

    ولی باور کنین زیر حرفم نمی زنم

    پاسخ:
    کدو نوش جان
    آنقدر دوستت دارم که
    پروانه ها گیج می شوند
    گل ها تعجب می کنند
    و باران دلش آب می افتد
    پاسخ:
    یعنی تا این حد به کدو علاقمندین؟!!!
    خخخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی