خانوم معلم کار و فناوری

نمونه کارهای عملی کاروفناوری

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

سلام به همه

الهی خوش و خرم باشین

...

انگار همیشه باید یه جای کار بلنگه.مدرسه ای که من میرم تا پارسال یه نمازخونه بزرگ داشته

ولی چون امسال سه تا کلاس اضافه شده مجبور شدن نمازخونه رو تغییر کاربری بدن و تبدیل

به کلاس شده.

از طرفی کارای عملی بچه های من انقدر زیاده که نمیتونم یه نمایشگاه از کاراشون داشته باشم.

 ولی از اونجا که من روو ابعاد منفی تمرکز نمیکنم بی خیال این موضوعم و دارم کار خودمو میکنم

اینم چند نمونه از صدها کار بچه های من توو مدرسه:

...

برجسته کاری روی مس.مال کلاسای نهم.از این کار 138 تا داریم


 با اعمال شاقه انجامش دادیم خدایی.کارگاه که نداریم.من پیک نیک بردم سر کلاس و ریسک وحشتناکی کردم!

هوا هم انقدر سرد بود که نمیشد بریم حیاط. سکته کردم تا این همه کار تموم شه و بسلامت ازش رد شیم.

همش داشتم به ماجرای شین آباد فکر میکردم.آخ قلبم!!

...

اینم یه نمونه گونی بافی .بیشتر بچه های کلاس هفتم این کارو انجام دادن.چقدر هم کاراشون خوشگله.



...

اینم نمونه کار با گچ یکی از بچه های کلاس هشتمه که کلی توو بازارچه فروش داشته .




...

از اونجا که ما صبر نمیکنیم تا کسی بیاد تشویقمون کنه و خودمون خودمونو تشویق میکنیم از همین جا میگم که باریکلا به ما و شما که همراهمونین!



  • خانوم معلم ..

نظرات  (۴)

سلام.جالبه من عین همین عکس ها رو چند وقت پیش تو اینترنت دیدم درست مثل همینا بود.
حالا اینا کپی هستن یا خودتون ساختید.بگید من به کسی نمیگم.
پاسخ:
آره رفتم از سایتای دیگه کپی کردم اوردم اینجا زدم به اسم خودم.مواظب باش به کسی نگیااااااااا
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • باز هم با کلی انرژی
    این گونی بافی خیلی قشنگه من هفته گذشته مال بچه های خودمون را نگاه کردم خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    مرسیییی.آره دریا منم از گونی بافی خوشم میاد .حیف وقت ندارم خودم انجام بدم
    سلام 

    واقعا خستە نباشید میگم همکار گرامی

    کارا عالین 
    پاسخ:
    واقعا ممنونم ازتون آقای شمسی گرامی.
    با سلام خدمت همکار محترم. واقعا با وجود عدم امکانات در مدارس بخصوص برای کتاب کاروفناوری که همه ما را اذیت می کند ولی کارهای شما قابل تحسین می باشد. همیشه سالم و سرحال باشید
    پاسخ:
    سلام. بی نهایت ممنونم . سلامت باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی