خانوم معلم کار و فناوری

خانوم معلمِ کار و فناوری - قالب وبلاگ

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ب.ظ

سلاااااااااام دوستانِ جان

الهی که بهتون خوش بگذره

...

یه کارِ مفرح جدید پیدا کردم این روزا:

توو کدها و قالب های وبلاگا سِیر میکنم!

 

این قالب وبلاگمو که دارین میبینین

تغییر یافته ی این لینکه :

 

قالب اصلی

 

...

خب حالا نظرتون چیه؟10.png

 

 


,,

نظرات  (۵)

سلام خانم معلم
وبتون خیلی قشنگه
پاسخ:
قشنگ میبینین .ممنون
  • ناهید خانم
  • الی بوش
    پاسخ:
    یعنی خودمو کشتم تابتونم این کامنتتو بخونم!!!!
  • ناهید خانم
  • بشین بجای این خلاقیت ها پایان نامه و مخلفاتشو بنویس
    پاسخ:
    وااآااااای یادم نبود! کوفتم کردی خلاقیتامو بابا!!!

    سلام

    منتظر پست جدیدتونم

    نیستید؟

    پاسخ:
    لطف عالی متعالی
    هم هستم و هم نیستم
    خودم هستم و حسم نیست

    سلام واقعا عالیه

    ببخشید این رو میگم ولی باور نمی کنم

    اگه واقعا کار خودتون باشه یه پا کد نویس شدین

    قالب سه ستونه را دو ستونه کردن واقعا مشکله

    ماشا الله ما شالله ماشالله

    ماشا الله به شما ما شالله

    خخخخخ

    پاسخ:
    خب خب خب مث اینکه شما یه خورده بیش از حد استاندارد ازم تعریف کردین و منم که جنبه شو ندارم! خخخخخ
    پس لازمه یه توضیحی بدم:
    این پست مربوط به وبلاگم در بلاگفا بوده.در واقع تغییرات در اونجا اتفاق افتاده بود.
    انقدرا هم کد نویس نشدم.دو تا قالب فقط ساختم و حس ابداع در این زیمنه در من تامین شد و همین فعلا کافیه!
    یه نگاه به این آدرس بکنین:
    http://herfehofan1391.blogfa.com/post/265
    ...
    گل گل.شکلات.چای داغ عصرونه تقدیم شما (به علت فقدان شکلک!!)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی