خانوم معلم کار و فناوری

یه شروع دوباره

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

یه سلام ترو تازه

الهی که پاییز و مهر براتون خوش یمن باشه

...

بالاخره اسباب کشی کردم و اومدم اینجا

دل کندن از متعلقاتی که بهشون دلبستگی داریم واقعا سخته

مث وبلاگ قبلیم که خیلی براش زحمت کشیده بودم و دوسش داشتم

دل دل کردنا و دو به شک بودنامم بخاطر این بود که امیدوار بودم اوضاع مث سابق شه

که بلاگفا حالمونو گرفت و هر چی نوشتیم حذف کرد و معلوم نیست توو کدوم سیاهچاله ی مجازی مفقود شدن و رفتن پی کارشون

حالا اینجا از نو شروع میکنم و امیدوارم کنار شما مث سابق خوش باشیم و

برای مدتی از مشغله های روزمره به دور بمونیم



  • خانوم معلم ..

شروع دوباره پاییز مهر

نظرات  (۱۳)

سلام خانوم معلم خانه نو مبارک بلاخره موفق شدم وبلاک تون رو پیدا کنم چون وقتی تو گوگل سرچ میکردم پیدا نمیشد  ولی وقتی اون بالا که ادرس گوگل رو نوشته اونجا ادرس رو نوشتم تونستم پیداتون کنم بلاخره خیلی خوشحالم که تونستم بیابمتون
براتون تو این وب هم ارزوی موفقیت میکنم
پاسخ:
قربوووووووووووووووووووونت
دوستت دارم
من هم به نوبه ی خودم تاسیس وبلاگ جدید رو تبریک عرض میکنم. لطفا در مورد اتومبیل و تعمیرات مربوطه مطالب بیشتری به رشته تحریر در آورید.
اتومبیل: پراید مدل آخر 91
با تشکر
پاسخ:
مرسییییییییییییییییییییی
به نظرم بهتره به شما پیشنهاد بدم دست از سر اون پراید مدل 91 بردارین و یه پرادو بخرین!!
ممنون واقعا ممنون هدیتون چقدر مهیج بود یه سوال چطوری آرشیو وب قبلی را به اینجا انتقال دادید؟
پاسخ:
مبارکتون باشه.ناقابل بود!
با نرم افزار مهاجرت!
  • یک دانش اموز
  • سلام خوووووووووووبین؟

    خوب اشکال نداره فقط بنویسین شکلکا رو

    ولی خیلی حیف شد شکلک نیست [ناراحت]

    مرررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسی از اون اش خوشمزهههههه
    پاسخ:
    شکلک موخوام!
    نوش جان.آش پشت پای خودم بود که از اون بلاگفا اومدم اینجا!
    سلاملار ااولسون سیزَ
     یئنی اوین ماراخلی اوولسون. بویوک تانریدان سیز به اوده جان ساغلیقی، باشی اوجالیغی و اوولدوز تک پارلاماق اِستیرَم. گووزی دولی ایشته دَ سیز.
    پاسخ:
    چققققققققققدر زیبا نوشتین.
    چقده هم سخته.
    ساقولاسیز و ممنوووووووووووووووووووونم
  • علی رضا بیات
  • سلام.اپم.در ضمن متاسفانه بلاگفا بلاگ رو لینک نمیکنه.نتونستم لینکتون کنم.
    پاسخ:
    بله متاسفانه بلاگفا و بلاگ با هم درافتادن!!!
    لطفا ادرستونو توو کامنتاتون بنویسین.
    سلام.عیدغدیر بر شما وخانواده محترم مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    بر شما  هم مباااااااااااااااااارک.
    ســــــــــــــلام و عرض ادب
     تبریک
               1 . خونه جدید
               2. عید سعید غدیر خم « عید امامت و  ولایت »

                عه عه .. از کجا گل بذارم براتون ؟!!!!!!!!!!

     
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم بابت تبریکاتتون
    در مورد شکلکا همچنان دپرسم
    اینجا شکلک نداره
    من شکلک میخوام باباااااااااااااااااااا
  • فرشته کاغذی
  • سلام وب جدید مبارک ان شالله ماشین جدید،خونه جدید و...............
    راستی چه خبر از کتاب جدید و محتوایی جدید کتاب کار وفناوری؟
    خوشحال می شم به وبم سرکی بکشید
    پاسخ:
    سلام دوست قدیمی
    ممنونم از آرزوهای خوبتون!
    خوبین؟
    خبر خاصی از محتوا نیست!!!
    حتما میام به وبتون.
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام خونه جدید مبارک!
    پاسخ:
    ممنووووووووووووووونم

    سلام

    منتظر پست خوبتون هستیم

    پاسخ:
    ان شالله
    سلام و درود
    پاسخ:
    هزاران سلام بر شما
    فعلا فقط سلام ، بعدا خدمت می رسم .
    پاسخ:
    سلام به شما که تبدیل به کیمیا و ستاره سهیل شدین.
    بعدا میبینمتون در همینجا.
    مرسی مرسی (کیک میوه ای و چای تقدیم شما)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی