خانوم معلم کار و فناوری

شور و شعور حسینی

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

سلام بر همه عزادارن حسین

خوبین؟

الهی حاجت روا شین دوستان

...

این روزها رو، محرم رو، دسته ها و هیئت ها رو دوست دارم

نذری ها و دعاها و اشک ها رو دوست دارم

و از همه ی کسانی که به روش های مختلف سعی دارن مسلمانان رو نسبت به واقعه عاشورا بدبین کنن متنفرم

که صد البته طعمه این جور افراد، جاهلان و ساده لوحان و سطحی نگران هستند و بس

...

التماس دعای خیر دارم و دعاگوی همه ی دوستان خوبم هستم

...



بخشودگی اهل گنه در صف محشر

وابسته به یک گردش چشمان حسین است

  • خانوم معلم ..

نظرات  (۱۰)

خانوم معلم دعا کن خدا بهمون شعور حسینی بده
سلام.التماس دعا
پاسخ:
امیدوارم هرآنچه که به صلاحتونه براتون پیش بیاد
و دعای دوم: از آلزایمر نجات پیدا کنین و آدرستونو بنویسین!
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام
    تسلیت میگم التماس دعا!
    پاسخ:
    ممنون
    سلامت و شادباشی
    سلام
     روزتون بهشتی ... اندیشه تان حسینی

     تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت ... بهترین دعاها بدرقه زندگیتان باد
    پاسخ:
    ممنونم
    بهترین اتفاق ها براتون بیفته ان شاالله
    سلام. عزاداری هاتون قبول ما رو هم دعا کنید. 
    پاسخ:
    ممنون
    حاجت روا باشین ان شاالله
    سلام
    عزداری هاتون مورد قبول حضرت حق واقع شود.
    اگر گذرتون به حسینیه اعظم زنگان، افتاد ما را از دعای معنوی و روحانی خویش بی بهره نسازید. عاشورای حسینی بر شما تسلیت و تعزیت باد. اجرکم عندالله
    پاسخ:
    دعاگوی همه ی عزیزان بودم.

    کوچه کوچه دلم پر از غوغاست / هر طرف خیمه عزا برپاست

    قدسیان سوگوار و محزونند / همه هستى سیه پوش عزاست

    ماه خون و خروش و ماتم شد / ماه خون خدا محرم شد . . .

    پاسخ:
    اجرکم عندالله.
    سلام

    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم.

    درود خانم فناوری 
    پاسخ:
    سلامت بی .
    کار در کلاس عین عبادته خانم معلم 
    در ضمن کلاس هوشمند خوبه اما سعی کن از هوش دانش اموزان قافل نشوی همیشه وادارشان کن که خلاقیت ذاتی خودشان را بروز دهند
    پاسخ:
    خوشبختانه درس کاروفناوری، سراسر خلاقیته و فرصت خوبی برای پرورش این مورد در دانش آموزانه و من شخصا به پرورش خلاقیت بچه ها خیلی اهمیت میدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی